ÖT: Terminsavslutning

Imorgon, måndag den 16 maj, är det terminsavslutning för den Öppna Träningen! Under rätt många veckor nu har vi tränat varje måndag, flitigt på olika saker. Hundmöten, kontakt, Rally Lydnad, platsliggning, Lydnad, klicker och allt möjligt annat. Det har varit otroligt givande och jag själv ser en stor förändring i både mig och min hund! Tips har kommit från samtliga deltagare och det har varit härligt att träffa så mycket folk!

18:30 i morgon är det terminsavslutning. Som vanligt kostar det inget och anmälan uppskattas till [email protected] eller 0703-432 480. Förhoppningsvis kör vi igång nästa termin igen, men det är inte bestämt hur planerna ser ut ännu.

Jag hoppas vi ses imorgon!



Hälsningar,
Elisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.