Pysselkväll!

Idag var det pysselkväll på UHAC! En riktigt produktiv kväll blev det för oss som var där och riktigt mysigt och otroligt trevligt också! Vi gjorde koppel, vanliga eller sådana som man kan använda speciellt vid sök och vi gjorde även kampleksaker! När vi väl fick kläm på hur vi skulle knyta eller virka kampleksakerna så gick det riktigt fort! Jag kände mig i alla fall väldigt produktiv och väldigt kreativ när jag lyckades med det hela och jag tror även att de andra gjorde det! Riktigt snygga saker blev det, och för er som missade pysselkvällen så finns både kopplen och kampleksakerna att köpa vid caféet på UHAC.



Färgglada kampleksaker och läderkoppel, en produktiv kväll!
Postat av: Maggan

Vilka fina kamp leksaker. Hur har ni gjort dom ? finns det beskrivning någonstans =



Mvh Maggan

2012-01-24, 17:23:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.