Tack ÖT deltagare!

Idag var den sista Öppna Träningen! Jag vill bara passa på och tacka samtliga deltagare som kommit på måndagarna och tränat med mig på UHAC! Till nästa termin kommer det kanske bli lite annorlunda, vi får se hur det blir då men jag är otroligt nöjd med denna termin och ser fram emot att få träffa fler medlemmar på de Öppna Träningarna i fortsättningen!

Tack alla som deltagit och som hjälpt mig träna! Det har varit ovärderligt att få detta tillfälle och att så många ändå kom och dök upp och tog tillvara på träningarna, TACK!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.