Loppis med hundsaker och tipspromenad

Då var dagen över! För mig och Lovisa blev det en lång dag med loppisen och tipspromenaden först och sedan ett föredrag sen. Men nu tar vi en sak i taget och i kronologisk ordning!

Redan vid 12 började människor komma till UHAC. Många var riktigt på att direkt börja gå tipspromenaden. Hela TRETTIOEN startkort såldes och en av deltagarna fick full pott! Riktigt bra gjort och grattis! Alla var riktigt duktiga och alla som hade gått tipspromenaden fick pris. Det var ganska fullt där inne på caféet ett tag!





Det var riktigt mycket människor, jag vågar nog säga att det slog mina förväntningar på gästerna för dagen! Med andra ord verkade det ganska uppskattat. Det var tre bord också som hade loppis, Yvonne och Nina hade ett bord med sina saker och de fick en ganska bra vinst för att ha varit såpass tråkigt väder idag! Jag och Lovisa hade ett bord å de medlemmars vägnar som inte kunde närvara denna gång. Så vi var några som tappert stod där i det gråa vädret och kämpade!



Och SÅKLART så var det ju en hel del hundar där också! De flesta tror jag nog att de lyckades fastna på kamera linsen, här kommer de allihopa!











Jag hoppas att ni alla hade lika kul som jag hade det idag trots det trista vädret! Håll utkik efter nästa event som kommer ske på UHAC, kan lova att det också kommer att bli roligt!


Hälsningar,
Elisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.