Många på träningen

Igår var första gången som jag var med på Rally Lydnads träningen och jag var inte ensam där! Vi var hela 8 par om jag inte räknar helt fel som var där och tränade på de olika momenten och även på att gå en bana. Vi satte till och med upp en till bana så att alla skulle ha plats att gå och inte behöva stå och vänta allt för mycket. Otroligt härligt väder var det, lite över 10 grader skulle jag gissa på och strålande solsken. Byggnaden skugga lite, men vi såg solen i alla fall och kunde ha det riktigt mysigt tillsammans där! Riktigt kul!



Som sagt kunde det bli lite rörigt då och då när vi var så många



Och några av hundarna som var med

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.