Öppen Träning igen

Vi blir fler och fler och det blir roligare och roligare måste jag säga! Vi tränar mer och mer och jag hoppas och tror att alla som kommer känner att de får ut något av det. Idag var vi sex stycken förare med hundar som kämpade med hundmöten och lite inkallning. Väldigt nyttigt och roligt att träna på! Det var ljust hela tiden och jag hade så fullt upp hela tiden att jag inte hann fota själva träningen något! Men några foton på ett par av hundarna från fika stunden i slutet blev det ändå.

Hälsningar,
Elisabeth








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.