Temadag: Rally Lydnad

Idag var första gången som jag gick temadag, och vad passar bättre än att få prova på Rally Lydnad ordentligt på en temadag tillsammans med sju andra hundar och deras förare. Dagens instruktör var Erika Gemzell och Theres Jonsson hjälpte till under hela dagen. Dagen gick framförallt ut på att vi praktiskt fick prova på alla skyltarna och även några få banor. Erika beskrev skyltarna och vad som kunde vara problematiskt med dem och vad som var viktigt att tänka på. Vi diskuterade lite regler och vad som gäller på tävlingar och lite allmänt runt de olika klasserna, skyltarna och ja, allt möjligt som rörde Rally Lydnad! Theres var papparazzi idag och det är henne vi har att tacka för dagens bilder.

Är det någon av er som skrev upp er på maillistan som inte fått ett mail med bilder innan kvällen är över, skicka ett mail till [email protected] , något har tydligen gått fel då men jag fixar det och skickar till er igen om ni bara skickar ett mail och säger till!

Hälsningar,
Elisabeth









Postat av: Lotta &ozzy

Tack för en underbart rolig dag!

2011-04-10, 20:18:23 -
Postat av: Theres

Tack själva! Ni var jätteduktiga! =D Jag känner mig riktigt taggad nu att komma tillbaka till träningen igen på onsdag efter ett alldeles för långt uppehåll! ^^

2011-04-10, 23:38:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.