Välkommen till UHACs blogg!

Ja, välkomna till UHACs blogg! Yvonne har tidigare bloggat mycket om UHAC på sin blogg (här) men jag fick en idé  om att vi skulle ha en blogg som enbart var UHACs, där vi skulle kunna skriva om vad som kommer hända, och vad som har hänt på klubben. Idén är att de som vill ska kunna få inloggningsuppgifter för att sedan uppdatera här. Så är du intresserad av att skriva, säg till och fråga bara efter inloggningsuppgifterna så fixar vi tillgång till bloggen snabbt!

Hälsningar,
Elisabeth

Postat av: Theres

Jättebra initiativ Elisabeth! Sån otrolig tur att vi gick L1-an tillsammans så att du hittade till oss på UHAC! =D

2011-03-03, 21:41:54 -
Postat av: Elisabeth

Ja, OTROLIG tur! Snacka om mycket jag skulle ha missat annars! :D Kunna kombinera mitt nuvunna hundintresse och mitt sedan gamla datanörderi - underbart ju! ;)

2011-03-03, 22:19:00 - URL: http://sterner.blogg.se/xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.