Praktikanterna kör RL med unghundsgruppen


Idag var det unghundsgruppens 7:e tillfälle och dags att prova på rallylydnad. Ett ypperligt tillfälle för våra två praktikanter att öva på att hålla kurs, de är ju proffs på detta med skyltarna och ordentligt pålästa om reglerna då de precis varit ute och tävlat.
Jag kunde lugnt luta mig tillbaka och låta Elisabeth och Lovisa ta hand om kursen. Som tur var hade jag både hund och kamera med mig så jag höll mig sysselsatt ändå.
Efter kursen och då bilderna redigerats kunde jag glatt konstatera att alla hundarna har blivit såååå duktiga och har jättefin kontakt med sina förare och klubben kommer att få två jätteduktiga instruktörer så småningom.
Här följer en lång bildkavalkad.         /Yvonne



















































Postat av: Anki

Va' söta vi är allihop och duktiga också

2011-05-11, 20:45:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
All text och samtliga bilder är tagna av och skrivna av medlemmar på UHAC och rätten tillhör dessa.